Thursday, December 18, 2008

22/11/2008~my graduation day

Posted by Fah@Umi at 8:59 AM
audience view, dewan kecik jerk, ramai parent x leh msk, unitar kene tempah dewan yg lbh besar leh kali, cian parent nk tgk anak2 diorg konvo secara live..tp parent aku x dapat dtg, diaorg x sihat, xapelah, aku tau diorag sentiase doakan utk aku, sokongan dan harapan mereka dapat aku rasekan...huhu..cdih lak ase..moga Allah swt memberkati diorang..amin.

posing-posing je keje aku hr tu, kwn aku kate baju konvo ni cam antu cine, ade ke patut, x patut btl, tp mcm yer jgk..huhu..nasib bek aku x mcm antu

aku ngan ckin in da mirror, xdok aroh sgt doh nk bergambor...tp ok gak, gmbr blur, x nmpk sgt jerawat n bende2 yg x sepatutnye kt muke aku..ngengee..

ni lak my big bro, color len2..hehe..

uiks, anak sape ni...aku ke sape ni,gemuknye..asenye bj konvo ni je yg besar ni(nk sedapkn hati)...hr yg best sgt...semoga hr esk dan seterusnye, lbh baik dr hr sebelum ini..amin

aku n ckin family, kecik2 jer, aku yg paling besau..huhu..ni nk blk dah mase ni..

ckin nk g mane lg tu, jom blk !!

1 comments on "22/11/2008~my graduation day"

Nimsaroj on December 20, 2008 at 10:29 PM said...

Salam...hye
Awak study course ape?
Keja kat ner?

Post a Comment

 

^_^PeLaNGii KeHiDuPaN^_^ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal