Thursday, December 18, 2008

21/11/2008~Rehearsal day

Posted by Fah@Umi at 8:17 AM
Alhamdulillah, akhirnye abis jgk aku blajar ..sambung blajar lg?insyaAllah klu ade sampai seru tuk blajar lg..hehehe...wat mase ni nk pikir pasal kejer, pasal nk pegang duit sendiri, n nk beli bende2 yg aku nk beli, sblum ni bkn x nk beli, tp segan nk mitak duit blanjer lbh..ckup la sekadar mkn n beli bende2 yg lebih pentin jer...hari konvocation unitar diadakan di PICC-Putrajaya International Convention Center..21/11/2008-raptai, tp aku x g mengtest kn diri aku pun kt ats pentas, tgk org jerk, mls nk volenteer, tp pelik la, patut sume kene raptai naik pentas..aku kire tawakal je la hr konvo nanti..ngehehehe...

aku & syikin pada hr raptai tuk konvo


ngan kawan2 dr unitar kb..aku ngan muka wat2 senyum depan kamera, tp hakkatnye tgn bosan sesangat


mase nk blk dah ni, ckin nk bergambar, aku dah la tgh riso, mane abg2(bodyguard) aku g lame sgt...actually pada hr tu aku aku x bwk duit pun, lupa..kredit lak tggl singgit, nsb baik batt hp byk lg, rupanye abg aku ade hal, kene g KL...so terpaksela aku kene naik teksi g chek in hotel sorg2, nk cr teksi lak susah, dah la ni 1st time aku sorg2 kt sini, kali terakhir dtg sini pun mase lawatan ting 6, nasib bek ckin pinjamkn duit kt aku dlu, fuhhh..mase nk nek teksi tu, control2 sount loghat ckit, kene ckp KL la ni, nanti kuar loghat ganu kene cas mahal lak..berbelit lidah, penat, pastu aku diam je sepanjang perjalanan..Alhamdulillah, sampai jgk aku kt hotel tu..Hotel Bangi Nilai...ni sume abg aku punyer pasal..gurau raksase+otomen+ape2 jelah..gerammnyerrr...

0 comments on "21/11/2008~Rehearsal day"

Post a Comment

 

^_^PeLaNGii KeHiDuPaN^_^ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal