Tuesday, February 3, 2009

Indahnye...Rindunye....

Posted by Fah@Umi at 5:29 PM

Indahnya pantai ciptaan Allah swt...Alhamdulillah, kerana aku masih mampu menikmati keindahan ciptaannya sehingga ke hari ini...Alhamdulillah dengan segala kurniaan Nya kepada ku..aku bersyukur dengan segala nikmat yang Engkau berikan Ya Allah...Alhamdulillah, Alhamdulillah, Alhamdulillah....

Kita hidup aman dab bhagia di negara kita, Teringat lak kat saudara islam kita kt palestin dan tempat-tempat lain yang ditindas dan dizalimi orang-orang kafir laknatullah, ape yang aku mampu lakukan untuk menolong.....aku hanya mampu berdoa untuk mereka...Ya Allah, selamatkan la mereka dari kekejaman orang-orang kafir, turunkan lah bantuan mu ya Allah, binasakan lah mereka....sesungguhnya engkau maha berkuasa, maha pengasih dan maha penyayang...sama-sama la kite memboikot barang-barang yg dikeluarkan mereka yg zalim ni...

Tiap-tiap hari aku keje..hari sabtu hingga khamis...9.00am sampai 5.00pm, kadang-kadang OT sampai kul 7...blk umah sewa, mkn, lepak jap, pastu basuh baju, lipat baju, tdo..tu je la aktiviti aku, rutin harian, boringnya....rindu kat rumah, kat mak ayah...kat pantai...dah lame sgt aku tak g pantai...plan2 nk g pantai hari jumaat ni, pagi jumaat ingat nk g joging dulu kt Taman Tengku Anis, pastu terus g pantai cahaya bulan.....nk hirup udara segar, nk tenangkan fikiran...nk belari-lari kt pantai camni..heheDapatkan CuteComment di SahabatMusleem.blogspot....hari-hari duk mengadap komputer je aku, blk umah ngadap labtop lak....tensyen btl..Dapatkan CuteComment di SahabatMusleem.blogspot..jom la sape-sape yang nk ikut hari jumaat ni..hehe..nk bakar cikit lemak-lemak lebihan yang aku kumpul dan tak pakai ni..hahaha




Dari kecik aku mang sukakan keindahan alam, cam pantai, air terjun, tasik...bestnye....kat desktop komputer aku kt opis and laptop mang gambar pantai, kawan-kawan slalu kate aku ni jiwang..bior la dieorang nk kate per, yang penting aku bahagia dan tenang bile tengok desktop aku..haha....Dapatkan CuteComment di SahabatMusleem.blogspot


Sungguh Agung Ciptaan Mu Ya Allah..


7 comments on "Indahnye...Rindunye...."

~Cinta Milo Ais~ on February 4, 2009 at 2:29 AM said...

ssaya pun suka pantai tapi dah lama tak pergi huhu

s h a r i f a h :: o s m a n on February 4, 2009 at 9:48 AM said...

jom la kite g same2...hehehe..bleh brenang2

Yunus Badawi on February 5, 2009 at 1:02 AM said...

Kat Trengganu pantainya cantik2 tapi takut nak berenang pasal curam.

Pencinta Ilahi on February 9, 2009 at 3:03 PM said...

pantai kg pakcik lawaaaaaooo...
meh pakat p piknik reramai...
bawak biskut merie same ngan air sirap suda...
hehehe...

Yuna@Fah on February 12, 2009 at 1:46 AM said...

waaa..jimat tul kos g kelah ngan pakcik ni..biskut merie cicah air sirap..xpenah buat lg, nanti yuna try test..hehe

Yuna@Fah on February 12, 2009 at 1:47 AM said...

to yunus badawi...pantai cherating x curam...jom la

Feta on April 12, 2009 at 12:05 AM said...

wah.. pantai mana tu, pmandanganNa keren ^_^

Post a Comment

 

^_^PeLaNGii KeHiDuPaN^_^ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal