Saturday, January 16, 2010

Azam

Posted by Fah@Umi at 9:38 PM
agaknya dah agak terlambat kot azam aku ni, org bt awal tahun, tapi xpe ar, aku punye suke ar nk bt bile2 pun kan, huhuhu.....lagipun masih awal tahun lagi...^_~

azam ni bukan utk tahun ni saja,tp sampai bile2..

baru2 ni di tempat aku kerja ada buat jamuan, mcm aktiviti yang dijalankan, mmg aku hepy dpt join, salah satu aktiviti yg dijalankan adalah,semua yg terlibat dlm jamuan tu dikehendaki mengemukakan azam tahun baru masing2, aku ni mmg da berdebar2 da, sbb aku ni jenis pemalu ckit nk bercakap2 depan ramai orang, tp aku kumpulkan kekuatan dan bile sampai giliran aku...aku pun bgn...hehehe...

ini azam tahun baru aku yg aku sampaikn dgn ringkas jer, org lain semua panjang je ucapan azam tahun baru..huhuhu...

"saya akan bekerja dan mempelajari semua prosedur di semua department dengan lebih bersungguh2"

dan aku mendapat tepukan gemuruh dari semua rakan2, hehehe....terima kasih kepada semua rakan2 yg memberi sokongan...

sebenarnya byk lagi azam tahun baru aku, tp x mau la sebutkan kt jamuan tu..

iaitu...

1. nk solat awal waktu, x mau tangguh2 lg
2. x nk lawan ckp mak ayah, klu kene beleter pun aku nk senyap jer..
3. x mau boros lg, beli barang yg perlu sahaja
4. nk menyimpan duit tiap2 bulan
5. nk jadi anak yg baik...
6. nk jd seorang hamba Allah swt yg baik dan beriman...
7. berjaya dalam kerjaya yg aku pilih ni..

semoga aku berjaya dalam azam aku, kepada rakan2, doakan kejayaan aku..

azam tu akan sentiasa bertambah ikut keadaan, hehe

CC pasir puteh, kelantan
2.06pm
17 January 2010


0 comments on "Azam"

Post a Comment

 

^_^PeLaNGii KeHiDuPaN^_^ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal