Saturday, June 20, 2009

Hari-Hari Ku

Posted by Fah@Umi at 7:59 AM
Kali ini aku nk citer rutin harianku, dari tempat kerja hingga ke rumah tempat aku sewa, tapi banyak gambar je la, huhuhu...aku ni mmg suke bangat tangkap gambar..semua benda pun aku nk abadikan dalam bentuk gambar, dan bile tgk balik rasa seronok pulak..kalau mase sekolah dulu beli kodak dan kongsi ngan kawan2, dan tangkap gambar diri sendiri di semua sudut sekolah pastu cepat-cepat cuci sebab tak sabar-sabar nk tengok..huhu..dulu2 tak mampu lg nk beli kamera digital...kalau kt rumah tu lebih kurang satu kotak penuh dengan album gambar aku jerk..mak selalu marah sebab membazir..huk3x..

sekarang ni tak cuci gambar dah, lepas tangkap gambar terus boleh tgk, pastu simpan dalam lbtop, pastu boleh edit2 lagi, mang canggih zaman sekarang ni berbanding dulu-dulu..

ni antara pic kt opis aku

aku suke pic ni, cam ade seni jerk..hik3x


ni adalah gelang tangan ku dan henset ku yg dah buruk..sob3x..tp aku sayang hp ni..dah berpuluh kali jatuh tp tak rosak, sesuai bangat ngan tuan nye yg agak lasak


pandangan dari sudut tempat duduk aku, korang ade nampak sesuatu tak dalam gambar ni, ade mate yg sedang melihat..mang ngeri bangat..benda yang berwarna hitam dan sentiasa memerhati aku dan budak2 opis ni....tak nmpk??..an an an..(ayat baru dr adik cukulet dan pakchu)...best lak ase..







daa..ni dia...benda alah ni nama pe dah, lupa lak aku, yg menyebabkan aku kene sentiasa bersopan, klu wat benda pelik2 ckit akan kene kutuk ngan bos..huk3x..nasib baik kamera tu kt bhg belakang komputer aku, klu mengadap depan komputer aku..nmpknye x leh la aku nk serve ternet untuk ilangakan ketensyenan kerja, dan mengantuk...huk3x(alasan)..tp mang betul..hihihi




BALIK TIME !!


Opis aku ni di tingkat 1...citer pasal tangga lak..selalu je bdk2 opis kate kt aku, " da agak da sape yg naik..hahaha....mcm nk runtuh tangga ni, satu opis bergegar ngan bunyik kasut ko"....huk3x, dah mang style aku dan kejadian semulajadi aku jln hentak2 kaki..kadang2 tu berlari naik tangga sbb kejar masa sampai dah lupa CCTV yang sedang mengintai dan merakam pergerakan aku, hancur kesopanan aku..huhuhu

( baru teringgat benda alah tu nama CCTV )

ni lak gambar kedai tempat aku bekerja, chantek tak??..chantek kan..(^_^)


chantek2 spek..

asma' dan ida...aku lak blk start kaki, mugo dekat jer, 10 minit jalan kaki..exercise..


promosi !! jom2 beli..hik3x


gerai nasi kukus yang best..mase ni tak buke lagi, biasenye akan dibuka dlm kul 5.30 pm..kalau bulan pose mang kene beratur panjang ar, org cina pun join sekali beratur, patut bg kt org melayu yg pose ni la dulu yg beli..(jarang aku beli sini sbb malas nk beratur walaupun lauknye sedap2x

hari2 ku mengadap bangunan2x, gerai2x dan semak samun ini...sungguh mencabar..hihihi

tadaaa..dah sampai

kenangan..kot2 aku balik keje kat kemaman ker..insyaAllah
aku syg semua staff rozaimi optometrist....byk ilmu dan pengalam yg aku dapat kat sini..staff kt sini semua mesra2x..dah mcm family dah..

(mcm la ku da dapat keje lain..huk3x)














4 comments on "Hari-Hari Ku"

~Cinta Cukulet~ on June 23, 2009 at 10:05 PM said...

ooo..dah boleh komen..tapi saya dah lupa nak komen apa hari tu hahahaa


p/s : kak yuna comel :D

lucky on June 24, 2009 at 5:09 AM said...

chantek gelang.. hee.. :)

Fah@Umi on June 24, 2009 at 5:36 AM said...

to adik cukulet: sila refresh balik ingatan adik..hehehe

to lucky: TQ..TQ..^_^

shan on June 26, 2009 at 11:27 PM said...

best sy pun ade dlm picture tu.. hikhikhik

Post a Comment

 

^_^PeLaNGii KeHiDuPaN^_^ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal